opgradering af system?
Fra : Torben Hansen

Dato : 01-03-02 12:50

Da jeg står og skal bruge et grafikkort, kunne jeg godt tænke mig nogle
konstruktive forslag til hvad jeg skal købe, det må selvfølgelig godt være
både billigt og godt
øvrige forslag til hvordan jeg gør systemet hurtigere og bedre modtages
meget gerne!

nuværende system:

CPU: AMD T-Bird 1000 MHz 266 FSB
Bundkort: PC Chips 810MLR
Køler: Socket A til 1400 MHz
Grafikkort: 64 Mb SIS AGP (onboard shared Ram)
Harddisk: 40 Gb Maxtor 5400rpm
Ram: 512 Mb SDram 168 pins PC133
Monitor: 19" samsung Syncmaster 959NF (1024x768 101Hz, 1280x1024 85Hz,
1600x1200 75Hz, 1920x1440 73 Hz, 0.24 DOT)

svar gerne på Mail.

på forhånd tak

Torben Hansen

Fra : Deaster

Dato : 01-03-02 13:34

"Torben Hansen" <tgh@inbound.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg står og skal bruge et grafikkort, kunne jeg godt tænke mig nogle
> konstruktive forslag til hvad jeg skal købe, det må selvfølgelig godt være
> både billigt og godt

Skal det også være hurtigt ?

> svar gerne på Mail.

Nix.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Torben Hansen

Dato : 01-03-02 13:44

det må meget gerne være hurtigt, pc'en bliver brugt til flere forskellige
ting, herunder spil.

Fra : Deaster

Dato : 01-03-02 14:01

> det må meget gerne være hurtigt, pc'en bliver brugt til flere forskellige
> ting, herunder spil.

Så ville jeg nok kigge på et GeForce 3 Ti 200, de er også til at betale.

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 16:09

> [...]
> konstruktive forslag til hvad jeg skal købe, det må selvfølgelig godt være

Nu kan der vel gå et agp kort i dit bundkort ikke?
Hvis du køber noget geforce noget går du vist ikke galt i byen. Der er mange
priser og varianter, så din pengepung kan jo bestemme.
Synes ikke der er noget der mangler, måske en harddisk der kører med 7200
rpm.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Nescafë