SD-Ram eller?
Fra : Ege

Dato : 01-03-02 07:46

Findes der en måde eller et program der kan fortælle hvilken slags ram man
kører med hvis man ikke ved det?
Jeg har fået 64 mb ram foræret af en kollega som siger det er SD-ram PC133.
Jeg har selv èt stk. 512mb SD-ram PC 133 på min computer, men tør ikke sætte
de 64 i jeg har fået, da jeg ikke ved om det er det han siger det er. Jeg
kører WinXP.

Ege

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-03-02 09:07

On Fri, 1 Mar 2002 07:46:12 +0100, "Ege" <perlene@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>de 64 i jeg har fået, da jeg ikke ved om det er det han siger det er. Jeg

Hvis de passer i soklen, så er det han siger rigtigt. Hvordan ville du
også teste dem, hvis ikke du tør at sætte dem i?

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Deaster

Dato : 01-03-02 10:07

"Ege" <perlene@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sætte
> de 64 i jeg har fået, da jeg ikke ved om det er det han siger det er. Jeg

Punkt et. Hvorfor gider du eksperimentere med 64 Mb ram når du har 512 i
forvejen.

Punkt 2. Hvorfor tød du ikke sætte dem i ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 10:33

> [...]

sætte
> de 64 i jeg har fået, da jeg ikke ved om det er det han siger det er. Jeg

Hvis du ikke tør sætte dem i, så lad være.
Jeg ville umiddelbart sige, at du ikke kan mærke forskel når du allerede har
512 MB installeret.
Sælg dem, det er penge lige i lommen og spar sammen til en 512 MB blok mere.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/