Bærbar m tv out
Fra : Ceelos

Dato : 28-02-02 23:45

Hej!

Jeg har en bærbar pc som jeg vil have sat til fjernsynet så jeg købte det
kabel med et stik der minder lidt om et ps2 stik bare lidt større også en
scartstik omformer dertil
men når jeg sætter det til tv'et sker der ikke noget! er det fordi der
mangler noget ved kablet eller skal man bruge noget software for at få det
til at virke??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-02 23:55

Hej!

Ceelos wrote:

> [...]
> men når jeg sætter det til tv'et sker der ikke noget! er det fordi der
> mangler noget ved kablet eller skal man bruge noget software for at få det

Og det er selvfølgelig meningen at vi skal gætte os til hvilken bærbar du har,
hvilken software der er installeret, operativsystem osv. osv.?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 10:43

"Ceelos" <eros@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men når jeg sætter det til tv'et sker der ikke noget! er det fordi der
> mangler noget ved kablet eller skal man bruge noget software for at få det

Hvis der på dit scartstik kan vælges in/out så skal du selvfølgelig vælge
out.
Sørg for at tv er indstillet rigtigt til at modtage signal fra scart.
Nogle grafikkort kan ikke sende billeder til skærm og tv samtidigt. Dette
kan du bestemme egenskaber for skærm->avanceret.
Hvis dette ikke hjælper bliver du nødt til at give nogle flere detaljer.
Hvad har du prøvet, styresystem, grafikkort osv.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/