Kender du Sigbrandtsdatter /-søn Khb. og "~
Fra : ErikRN

Dato : 28-02-02 23:25

Hej
Jeg har lige fundet ud af hvor Sigbrandt kom fra (nemlig Helsingør). Er der nogen der har
en Sigbrandtsdatter /-søn efter ca. 1670 og frem i Helsingør + Khb. og "omegn", så giv
venligst en mail så vi kan "samle trådene".
Erik R N
Denmark

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 01-03-02 19:43

"ErikRN" <ernREMOVETHIS@c.dk> wrote in message
> [...]
"omegn", så giv
> venligst en mail så vi kan "samle trådene".

Her er lidt "guf" fra www.familysearch.org

Vital Records Index - Denmark
1. Lovise Friderica SIGBRANDTSDATTER PALLE - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 28 Aug 1785 Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
2. Rasmus SIGBRANDTSEN - Vital Records Index / DE
Gender: M Birth/Christening: 23 Apr 1676 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
3. Gundel SIGBRANDTSDATTER - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 23 Apr 1676 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
4. Ingeborg SIGBRANDTSDATTER - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 27 Jul 1679 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
5. Ingeborg SIGBRANDTSDATTER - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 31 Jul 1681 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
6. Gundel SIGBRANDTSDATTER - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 28 Oct 1683 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
7. Marie SIGBRANDTSDATTER - Vital Records Index / DE
Gender: F Birth/Christening: 21 Apr 1686 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
8. Inger SIGBRANDTSDR - Vital Records Index / DE
Gender: F Marriage: 14 Apr 1769 Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
9. Cornelius SIGBRANDT - Vital Records Index / DE
Gender: M Marriage: 28 Feb 1710 Helsingor, Frederiksborg, Denmark
See all Vital Records /Denmark matches - (9)
Return to top of page

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : ErikRN

Dato : 01-03-02 23:00

Ved du mere ??????????????????

Erik R N
Denmark

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 02-03-02 09:45

> Ved du mere ??????????????????

Nej, desværre.

Men oplysningerne i www.familysearch.org
stammer fra Vital Record Index (VRI),
og som du kan se, er det fra kirkebøgerne
i Helsingør, og der er ikke yderligere at finde
dér. Her er en liste over, hvilke årgange af kirkebøger,
der er optaget i VRI fra Helsingør sogn:

COLLECTION DETAIL

Collection Name: Sankt Olai
Collection Type: Den Danske Folkekirke
Country: Denmark
State/Province: Frederiksborg
City/Town: Helsingor

Family History
Library Film Record Type Dates Records

----

48570 Marriage 1609 - 1609 1
48570 Marriage 1660 - 1668 296
48570 Marriage 1673 - 1744 1869
48570 Marriage 1890 - 1890 1
48577 Marriage 1821 - 1882 2104
48564 Christening 1639 - 1652 2401
48565 Christening 1657 - 1666 1349
48566 Christening 1659 - 1659 1
48566 Christening 1667 - 1702 3572
48566 Christening 1763 - 1763 1
48566 Christening 1860 - 1860 1
48566 Christening 1868 - 1868 1
48569 Christening 1762 - 1798 3063
48569 Christening 1802 - 1802 1
48570 Christening 1660 - 1668 1053
48570 Christening 1794 - 1794 1
48570 Christening 1799 - 1814 1656
48574 Christening 1812 - 1821 896
48574 Christening 1830 - 1830 1

----

Total: 18268

© 1999-2001 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English
approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use
(last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 27
http://www.familysearch.org v.2.3.0

Med venlig hilsen
Bodil.