Paidforsurf
Fra : gndlf

Dato : 28-02-02 21:51

Tjen penge på at surfe:
http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=gndlf

Bare klad mig spammer, det er jeg måske også, men jeg tilmeldte mig
detteher program for snart 2 år siden, jeg havde faktisk glemt alt om
dem, men så i et andet idlæg, at de stadig eksisterede, og det er mere
end hvad man kan sige om så mange andre af de der PaidToSurf firmaer
f.eks alladvantage.

MVH.
Gndlf

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-02 23:13

En gut der kalder sig "gndlf" skrev:

> [...]

>dem, men så i et andet idlæg, at de stadig eksisterede, og det er mere
>end hvad man kan sige om så mange andre af de der PaidToSurf firmaer

Det lyder til du så er ligeglad om du spammer, men er du også ligeglad
med du overtræder disse regler:

Citat fra http://www.paidforsurf.com/agreement.html :

PS! hotmail.dk findes vist ikke mere...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : google

Dato : 01-03-02 08:44

> Tjen penge på at surfe:
> http://www.paidforsurf.com/index.asp?refID=gndlf

Jeg ved ikke om du ikke er klar over det, men du må faktisk _ikke_
poste dir ref. link i nyhesgrupper. Måske som signatur? men ellers
ikke.

> [...]
> dem, men så i et andet idlæg, at de stadig eksisterede, og det er mere
> end hvad man kan sige om så mange andre af de der PaidToSurf firmaer

De virker rent faktisk. Jeg har selv været tilmeldt i et stykke tid,
og jeg har fået udbetaling to gange. Den ene gang på $25 og den anden
gang omkring $30.

Nu ved jeg godt at et ikke er helt lovligt, men alligevel:
www.duder.dk/PaidForFakeSurf.exe

Og i kan ligesågodt spare jeres helligheder.

MVH. og alt det der.

Fra : Dopedog KDC

Dato : 01-03-02 11:21

Har sendt en mail til deres spam afdeling ...

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!