Anbefaling af rigtig gode pc højttalere
Fra : Janner

Dato : 28-02-02 21:46

Øv ragede mine gode gamle yammaha højttalere på gulvet ---- og ny lyder de
sgu ikke ligefrem helt friske længere ... nogen mystiske hak hak og pive
lyde ... Hvad kan anbefales til en ordentlig lyd ?

Hygge

Janner

Fra : Wizeguy

Dato : 28-02-02 23:19

"Janner" <ask@me.com> wrote in message
> Øv ragede mine gode gamle yammaha højttalere på gulvet ---- og ny lyder de
> sgu ikke ligefrem helt friske længere ... nogen mystiske hak hak og pive
> lyde ... Hvad kan anbefales til en ordentlig lyd ?

Hvor meget har du at gøre godt med?

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : UraNos

Dato : 01-03-02 00:21

Køb et par altec lansing ATP3 til ca 650 spir

de spiller fantastisk

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-03-02 08:24

On Fri, 1 Mar 2002 00:20:59 +0100, "UraNos" <virker@ikke.dk> wrote:

>Køb et par altec lansing ATP3 til ca 650 spir
>
>de spiller fantastisk

Enig. Jeg er glad for mit sæt. i hvert fald.

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-03-02 08:31

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Jeg er glad for mit sæt. i hvert fald.

Og skal det være det være med surround eller 4+1 så Altec Lancing ATP5 til
1050 spir.
De er lige så fantasiske.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-03-02 10:43

On Fri, 1 Mar 2002 08:31:23 +0100, "Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk>
wrote:

>Og skal det være det være med surround eller 4+1 så Altec Lancing ATP5 til
>1050 spir.
>De er lige så fantasiske.

Jeg kom lige til at tænke på: Min lyd ved MP3 og spil, vil den blive
bedre hvis jeg købt et dyrere lydkort end mit Soundblaster 128 PCI?

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-03-02 11:53

">
> Jeg kom lige til at tænke på: Min lyd ved MP3 og spil, vil den blive
> bedre hvis jeg købt et dyrere lydkort end mit Soundblaster 128 PCI?

Ja 128 PCI skulle ikke være alt for godt.
Jeg vil gerne anbeffale Crative Audigy kortet,
Som player Bulk er prisen til at komme over.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : John W

Dato : 01-03-02 01:38

Hejsa

Hvis du sidder inde med 1285.-kr så kan de nye model 621 fra Altec Lansing
http://www.altecmm.com/ anbefales,, De skal bare høres WOW siger jeg bare
,,og så spiller de sgu HØJT (100Watt). Før havde jeg et par Boston
Micromedia højtalere til 1300.- Købt i Hifi-Klubben ,,Men de her lyder bare
bedre.

641 ern kender jeg ikke noget til (2695.-kr)

Klipsch Killers
Test af dem http://www.templintech.com/misc/altec621.html

Mvh

John Wismar

Fra : Deaster

Dato : 01-03-02 10:02

> [...]
> sgu ikke ligefrem helt friske længere ... nogen mystiske hak hak og pive
> lyde ... Hvad kan anbefales til en ordentlig lyd ?

F.eks. et par brugte B&W 805 Matrix med en god forstærker, de lyder
fremragende.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 11:00

> [...]
> sgu ikke ligefrem helt friske længere ... nogen mystiske hak hak og pive
> lyde ... Hvad kan anbefales til en ordentlig lyd ?

Hvis du har mulighed for det findes der ikke bedre lyd end den du får gennem
højttalerne i dit anlæg. Hvis det er en ordentlig kvalitet og ikke det
schneider midi-anlæg fra Bilka til 1200 kr du fik af din mormor i
konfirmationsgave.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/