Er højtalere off-topic
Fra : Tobias Nordgaard

Dato : 28-02-02 21:31

Indtil har jeg kun brugt ørebøffer. Kunne godt tænke mig et par
højtalere, der skal bruges både til spil og musik.
Nogle der har nogle gode / dårlige erfaringer.?

Ang. musik : Har i øjeblikket soundblaster 128, bør jeg skifte det for
at få noget ordentlig lyd, ikke at jeg synes det lyder dårligt i
ørebøffer.

Hvad med digitalt lydkort og højtalere kan det anbefales?

Venlig hilsen
Tobias

Fra : UraNos

Dato : 28-02-02 21:48

Jeg kan så absolut kun anbefale et par altec lansing atp3 til ca 650 kr

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk