Nyt MB og processor?
Fra : KB

Dato : 28-02-02 18:13

Tak for hjælpen med brænder.

Hvis jeg skal ud og købe nyt Motherboard og processor, hvad skal jeg så gå
efter?

Jeg har fundet: ECS K7S5A ATX og det understøtter både SD RAM og DDR RAM. I
øjeblikket kører jeg med 256 MB SD-RAM.

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 28-02-02 18:19

Jeg har haft mange probs med mit Bundkort og det kører meget langsomt i xp
overvejer at købe nyt.

Hilsen Torben

Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-02-02 18:48

SNIP

Hvad kører du med sdram el ddr ram ?
Hvilken harddisk???

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 28-02-02 19:02

Jeg kører med 512mb ddr ram en blok TwinMos
ibm 20 og 60 gb harddiske

Hilsen Torben

Fra : KB

Dato : 01-03-02 15:09

Takker for svar, men er ikke blevet så meget klogere. Er dette bundkort ikke
værd at investere i? Hvis det ikke er, hvad bør jeg så anskaffe mig?

VH
KB

Fra : rh

Dato : 01-03-02 21:38

Jeg er godt tilfreds med ECS K7S5A
kører hurtigt her (xp 1700+ / 256 ddr ram)

kortet er billigt - og incl. lydkort og netkort.

/RH

--
Nostalgi for gamle radio nørder : http://www.ras916.dk
Hurtig overblik over sat : http://www.hollensted.dk/sat

Fra : KB

Dato : 01-03-02 23:50

OK - Jeg overvejer dog kraftigt om jeg skal indvistere i et dual bundkaort,
men ved ikke om Windows understøtter dette godt nok.