Delay ved ftp connect
Fra : Morten Winther

Dato : 28-02-02 11:43

Hej

Jeg har sat proftpd op på min freebsd.

Når jeg connecter via lan eller localhost er der ingen delay, men hvis jeg
forbinder fra en anden ekstern ip er der et delay på cirka 10 sekunder.

Hvad kan det skyldes? Det kunne lyde som noget dns, men jeg har også prøver
at ftp'e direkte til ip'en: 217.157.161.246 og det hjalp ikke.

I min proftpd.conf har jeg:
UseReverseDNS off

FreeBSD boksen sidder på 192.168.0.3 på mit lan.

Hvad kan denne delay skyldes?

/ morten

Fra : Morten Winther

Dato : 28-02-02 12:21

"Morten Winther" <mw@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> forbinder fra en anden ekstern ip er der et delay på cirka 10 sekunder.

IdentLookups off

Skulle også ind

/ morten