konfigurering af en apache server til at k~
Fra : miller

Dato : 27-02-02 11:09

Jeg er ret ny ( startede for ca. ½ time siden) inden for php,

og jeg kan ikke få min apache server til at køre mine ph ting, den siger at
siden ikke findes ???
min DocumentRoot er "C:/Apache/htdocs" og det er det mine ph ting ligger.

hvad gør jeg galt ?

,a newbie

Fra : -Martin-

Dato : 28-02-02 16:12

On Wed, 27 Feb 2002 11:09:19 +0100, "miller"
<millerhopland@hotmail.com> wrote:

> [...]
>siden ikke findes ???
>min DocumentRoot er "C:/Apache/htdocs" og det er det mine ph ting ligger.

Nu har du smidt php.ini i c:\windows (hvis Win2000/XP/NT c:\winnt) ?

Fra : Pelle Gøeg

Dato : 10-03-02 23:29

> Nu har du smidt php.ini i c:\windows (hvis Win2000/XP/NT c:\winnt) ?

og husket \apache\conf\httpd.conf
og smidt disse linier ind i:

ScriptAlias /php4/ "d:/php4/"
AddType application/x-httpd-php4 .php
Action application/x-httpd-php4 "/php4/php.exe"

hvor du lige skal tilpasse biblioteket efter hvor det ligger!