Brænder til 90 og eller 99 minutters CD'er~
Fra : KB

Dato : 27-02-02 23:58

Hvilke brændere kan brænde disse store CD'ere? Jeg har hørt at LiteOn og
Plextor kan, men hvilker mærker med hvilke hastigheder skal benyttes?

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 28-02-02 01:14

Hej.

Har lige fået Platinum 90 min. ind ad døren. De er garanteret til 12 speed.
Jeg prøvede lige at brænde på 16 speed og ingen problemer der.
Bruger en LiteOn 24x10x40 og WinOnCd 5.

Hilsen Erik

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-02-02 12:02

"Erik B. H@nsen" <erbiha63@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige fået Platinum 90 min. ind ad døren. De er garanteret til 12
speed.
> Jeg prøvede lige at brænde på 16 speed og ingen problemer der.
> Bruger en LiteOn 24x10x40 og WinOnCd 5.

Er der nogen der har fået dem til at virke med en LiteOn LTR-12102B? Jeg
benytter mig af Nero5.5.7.2 og CloneCD3.3.4.1.

Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 12:38

On Thu, 28 Feb 2002 12:02:03 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har fået dem til at virke med en LiteOn LTR-12102B? Jeg
>benytter mig af Nero5.5.7.2 og CloneCD3.3.4.1.

Ja, jeg har den model og den har ingen problemer med 90 minutters
skiver. Jeg har dog ikke prøvet 99 min endnu.

Jeg bruger samme version af Nero.

Mvh Mogens

Fra : Pippi

Dato : 28-02-02 13:54

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg har den model og den har ingen problemer med 90 minutters
> skiver. Jeg har dog ikke prøvet 99 min endnu.
>
> Jeg bruger samme version af Nero.

Det lyder godt. Takker. Hvor har du købt skiverne henne, mærke, pris?

Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 20:20

On Thu, 28 Feb 2002 13:54:17 +0100, "Pippi" <dazzler53@hotmail.com>
wrote:

>"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

>Det lyder godt. Takker. Hvor har du købt skiverne henne, mærke, pris?

Mr Platinum 90 min til ca 10,- pr stk
De kan fåes mange steder. Jeg mener jeg købte dem i Bilka

Ellers Infiniti Compax 80Plus til 125,- for en cakebox med 25 stk.
( og det er altså 90 minutters skiver selvom de hedder 80Plus.
Der står med småt "Record up to 90 min" på cakeboxen og det
virker )
Dem købte jeg hos Data Discount i Aalborg

Mvh Mogens

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-02-02 23:22

> [...]
> Der står med småt "Record up to 90 min" på cakeboxen og det
> virker )
> Dem købte jeg hos Data Discount i Aalborg

Takker igen. Jeg vil have det i tankerne næste gang jeg skal på skive-køb.

Fra : KB

Dato : 01-03-02 23:54

Også en tak herfra

Fra : Seth

Dato : 28-02-02 08:52

"KB" <newsgroup99Dette_skal_væk@hotmail.com> wrote in message
> Hvilke brændere kan brænde disse store CD'ere? Jeg har hørt at LiteOn og
> Plextor kan, men hvilker mærker med hvilke hastigheder skal benyttes?

Alle Plextor brændere fra 12x og op kan

Seth