Faldende hastighed på voyager
Fra : Allan Kusk

Dato : 27-02-02 22:12

Jeg har læst at Voyager 1 og 2`s hastighed er lavere end den skulle være og
at årsagen skulle være en kraft der virker samme vej som tyngdekraften men
at den har samme størrelse uanset afstanden. Hvor kan man læse mere om det.

Fra : Ingolf

Dato : 28-02-02 10:22

Jeg har også hørt at man på et site kan høre en "bippen" fra begge Voyager
rumskibe. Så kan man følge med i om de stadig 'lever'...
Men hvor er sitet ?

Fra : NH

Dato : 28-02-02 15:50

Står der ikke noget om det på Voyagers hjemmeside?

http://vraptor.jpl.nasa.gov/voyager/voyager.html

NH