Hestetrailer
Fra : smk@edb.dk

Dato : 27-02-02 22:27

Er der mon nogen der ved hvor der er en brugt hestetrailer til salg
mvh
Sten

Fra : tnf

Dato : 27-02-02 22:41

www.dba.dk plejer at være et godt sted at lede.

tnf

Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-02-02 20:40

Hej Sten!

Prøv at kikke i dk.marked.privat.dyr.hest
Jeg har set en hestetrailer til salg der.

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 02-03-02 11:33

Hej Sten
Prøv at ringe til Cathrin Abigael på 2072 8022. Jeg ved hun har en til salg
lige nu.

Hilsen Bo

www.abigael.dk
www.visuelweb.dk

Fra : Lindes

Dato : 06-03-02 12:01

<smk@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Er der mon nogen der ved hvor der er en brugt hestetrailer til salg
Jamen jeg har da en trailer til salg, bare se her under. billede kan
mailes, hvis det har interesse..

Hestetrailer, Brenderup, til 1 hest, årgang '80, renoveret/synet 2/99,
total: 925 kg, max. last: 450 kg,
Kan køres med personbil og lille kørekort. Renoveret med ny
bund/sider/gummimåtte osv..
Pris 10.500,- kr.

Med venlig hilsen
Charlotte