Duron vs. Athlon XP
Fra : Steffen

Dato : 27-02-02 21:00

Jeg skal til at opgradere. Og det skal helst være rimelig billgt
Derfor overvejer jeg at købe en Duron Cpu i stedet for Athlon XP som
var mit første valg. Jeg køber efter al sandsynlighed ECS K7S5A MB med
256 MB DDR. Hvor stor en forskel vil det gøre om jeg vælger Duron
eller XP ?? Jeg er ikke så krævende igen, ønsker blot at køre nogle af
de nyere spil (som slet ikke kan køre på min nuværende Pentium II 266
Mhz !!)

/Steffen

Fra : Razer

Dato : 28-02-02 20:01

"Steffen " <s_moestrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller XP ?? Jeg er ikke så krævende igen, ønsker blot at køre nogle af
> de nyere spil (som slet ikke kan køre på min nuværende Pentium II 266

Prismæssigt kan det simpelthen ikke betale sig andet end at købe en XP
processor.
prisen lige nu fundet på edbpriser ligger som følger
Duron 1300: 833
XP 1600+ ( 1333) : 1185
der er selvfølgelig en forskel på lidt over 300 men du får MEGET for de få
kroner når du nu er igang med at opgradere mener jeg ikke det kan betale sig
at spare der da priserne er så lave.
Det bedste køb lige nu må være en XP1700+ som koster den nette sum af 1244
og yder en hel del mere end en Duron, se evt. specifikationer på AMD's
hjemmeside.
men jeg anbefaler en xp når det nu skal være,

MVH.,
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 28-02-02 21:54

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> processor.
> prisen lige nu fundet på edbpriser ligger som følger

Hrøøm, nu kører en XP1600+ jo heller ikke 1333 Mhz, såå

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig