Problem efter formatering...
Fra : Locknet

Dato : 27-02-02 20:16

Efter en nødvendig formatering har jeg fået følgende problem.

Maskinen stopper under boot med en meddelelse:
NO PT, insert disk, pres a key.
Er der gået kludder i noget bios opsætning?
Har det noget med partition at gøre.

Det er lykkes at installere windows 98.
Den kører kun med 2 eller 16 farver ved 640x480.
Den er en plug and play skærm (Daewoo 17"), og Windows har selv fundet (Den
bedste??) driver.

er ovenstående 2 problemer, og hvordan løser jeg knuden???

På forhånd tak.

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 27-02-02 20:41

Du mangler nok den rigtige driver til dit grafikkort, derfor kører den kun 2
eller 16 farver i 640x480.

Mvh. Lars.