Flækket øjenbryn
Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-02-02 18:17

Tiderliger i dag faldt jeg på et glat gulv, og smaderede hovedet i
gulvet, således at jeg flækkede øjenbrynet, var på skadestuen, og fik
syet det.

Nu er området, spicelt over øjet, helt blåt, og jeg har svært ved at
åbne øjet.

Nogen der har erfaring med hvor længe det vare inden det er normalt
igen?

Fra : Heidi

Dato : 27-02-02 19:41

"Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> skrev i en meddelelse news:kv4q7ugieobq09nge9d3fdr5athms3coar@4ax.com...
> [...]
> åbne øjet.
>
> Nogen der har erfaring med hvor længe det vare inden det er normalt

For mange år siden fik jeg en jernring (sådan en der sidder for enden
af et tov i en gymnastiksal) i hovedet, og den flækkede også mit
øjenbryn så det skulle sys. Jeg vil ikke sværge på det, da det som sagt
er mange år siden, men jeg mener der gik omkring en uges tid, måske
lidt mere, inden hævelse osv. var forsvundet. Men hæng mig ikke op
på det
God bedring.

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Erik Back

Dato : 01-03-02 18:33

Hej Ivar,

Du kan fremme helingen ved, med en vatpind, at 'duppe' området
med flydende E-vitamin.

Mvh. Erik Back, zoneterapeut

Fra : Arcana

Dato : 02-03-02 05:56

"Erik Back" <eback@eback.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan fremme helingen ved, med en vatpind, at 'duppe' området
> med flydende E-vitamin.

- men først, når der ikke er åbent sår længere (tocoferol er noget
klisterstads, som alt, også bakterier og svampe hænger fast i). Det
formindsker dannelsen af arvæv.

/arcana