Hjælp! Underlig fejl på lydkort
Fra : N/A

Dato : 27-02-02 17:35

Hej.
Jeg har fundet ud af, at mit lydkort ikke afgiver lyd, fordi der er skruet
ned for "wave" i volume control-panelet. Men hver gang jeg skruer den op,
skruer computeren ned, når en ny sang starter. Hvorfor fa.... gør den lige
pludselig det?

Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-02 17:41

Hej!

N/A wrote:

> [...]
> skruer computeren ned, når en ny sang starter. Hvorfor fa.... gør den lige

Skrue op for volumen i WinAmp istedet!

(Det er rent gætværk, men jeg har haft samme problem...:))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : N/A

Dato : 27-02-02 18:48

Det hart jeg prøvet - virker ikke. Der desuden heller ikke lyd i
MediaPlayer, Realone player osv.

Fra : Leony

Dato : 28-02-02 08:55

"N/A" <hemmelig@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Det hart jeg prøvet - virker ikke. Der desuden heller ikke lyd i
> MediaPlayer, Realone player osv.

Er det lyd fra cd eller fra harddisk den ikke vil spille.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/