Opstart af RH med X-login
Fra : Thomas Albech

Dato : 26-01-01 14:49

Hej,

Hvordan får man sin RH til ikke at starte op med grafisk login? Jeg fik
desværre valgt det under installationen.

/Thomas Albech
ICQ: 97117621

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 26-01-01 14:54

Thomas Albech wrote:

> Hej,
>
> Hvordan får man sin RH til ikke at starte op med grafisk login? Jeg fik
> desværre valgt det under installationen.

Som root skal du rette i /etc/inittab, og lave linien

id:5:initdefault:

om til:

id:3:initdefault:

Du behøver ikke reboote, bare skriv:

telinit 3

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Thomas Albech

Dato : 26-01-01 15:03

Takker mange gange..... :)

/thomas