Opdateringer og andet skidt
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 27-02-02 15:14

Se nu er det sådan at jeg den hjemmeside jeg lige har brugt hele min
vinterferie på kun virker hvis man trykker CTRL+F5 første gang man er inde
på den. Konsekvensen af ikke at gøre det er at menuerne ikke er opdateret
idet at menuernes tekst bliver hentet fra en txt-fil. Men hvordan undgår jeg
dette åndssavge problem?

siden er iøvrigt www.svendborgungdomsraad.dk (og den er ikke færdig endnu).
Hvis i vil have fla-filen for at kigge nærmere på hvad det er jeg har lavet
så skriver i lige til mig.

Hilsen fra Peter

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 27-02-02 15:24

Iøvrigt kan jeg ikke stave og formulere mig....=)

Fra : Bo Dudek

Dato : 27-02-02 17:18

> [...]
>idet at menuernes tekst bliver hentet fra en txt-fil. Men hvordan undgår jeg
kig på
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/no_caching.htm

Regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Krister

Dato : 01-03-02 20:04

Hej Peter

Jeg har aldrig fär härt om et problem hvor man skal taste F5 for at komme
videre, men du har i hvert faldt den fejl på den hjemmesides html del at der
kommer en html side ind i en anden html side. Med andre ord du har dobbelt
tags til html.
Hvis den anden side er en include skal den ikke have htrml-tags. Hvis det er
årsagen ved jeg ikke, men den fejl ku' jeg se med det samme fra kildekoden.

mvh Krister