hjemmesider med jeres katte
Fra : Frk. Smiley

Dato : 26-01-01 14:15

hej!

Er der nogen af jer, som har lavet hjemmesider med jeres katte??

jeg kunne da godt tænke mig at se dem

tænker også på at lave en hjemmeside med min lille guldklump

jannie

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 26-01-01 15:45

Hej Janni

Du kan se nogle af mine på
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

/Ole

Fra : Lotte-m

Dato : 26-01-01 15:48

"Frk. Smiley" <remove@1.dk> skrev:

> Er der nogen af jer, som har lavet hjemmesider med jeres katte??

Ja da

> jeg kunne da godt tænke mig at se dem

Jeg har som regel et link i min signatur

Lotte
--
http://www.lotte-m.dk
Katte - kig under "Lotte og Bibi"!

Fra : Nina El Falaki

Dato : 26-01-01 17:46

Jo det har jeg da også, selv om der på min side også er en masse andet
katterelateret stof. Linken er i signaturen

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nina

Dato : 26-01-01 20:27

Jamen mine misser er der da også
http://www.tendertribes.dk

Og Birgittes http://www.truetrust.dk

God idé, sig endelig til hvis du har brug for hjælp til at lave siden.

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : DK True Trust

Dato : 26-01-01 21:09

og mine katte er der også
www.truetrust.dk
MVH Birgitte

--
Sten & Birgitte Stenskjær
sten@truetrust.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-01-01 20:40

Frk. Smiley <remove@1.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94rt7v$32q$1@news.inet.tele.dk...
> hej!
> Er der nogen af jer, som har lavet hjemmesider med jeres katte??
> jeg kunne da godt tænke mig at se dem

Hjemmeside - jo, jeg har da en lille en...
Jeg skriver den som regel ved mine indlæg, men jeg gider ikke have en
signatur, da sådan en ofte kommer til at stå et forkert sted (over det
indlæg man svarer på, hvilket ikke altid er hensigtsmæssigt...)
Men her er den - www.burmese.dk

> tænker også på at lave en hjemmeside med min lille guldklump

Kom endelig i gang - og post URL'en så vi kan se vidunderet!

Mvh. Camilla

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 26-01-01 23:09

On Fri, 26 Jan 2001 14:14:35 +0100, "Frk. Smiley" <remove@1.dk> wrote:

> [...]
>
>jeg kunne da godt tænke mig at se dem
>

>tænker også på at lave en hjemmeside med min lille guldklump

Og mit 'computer problem' kan ses på:
http://kittelmann.dk
--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 26-01-01 23:10

Ja, mine misser ses også her - men det er nu ikke en hjemmeside - bare et
fotoalbum.. Men billeder - det er der da...

Hilsen Pia

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-01-01 23:16

On Fri, 26 Jan 2001 14:14:35 +0100, "Frk. Smiley" <remove@1.dk> wrote:

>Er der nogen af jer, som har lavet hjemmesider med jeres katte??

   Mine kommer på et tidspunkt til at ligge et sted på
www.bruser.dk Men det kræver at jeg får lagt noget på den :)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 26-01-01 23:47

Og min er også i signaturen

- Mette
--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-01-01 02:00

d. 26/01/01 14:14 skrev Frk. Smiley på remove@1.dk i artiklen
94rt7v$32q$1@news.inet.tele.dk:

> hej!
>
> Er der nogen af jer, som har lavet hjemmesider med jeres katte??
>
> jeg kunne da godt tænke mig at se dem

Hej Jannie

Frøknerne Donna og Ditte huserer på
http://sitecenter.dk/ann_rudbeck/minekatte/
Hvilket minder mig om, at jeg skal se og skifte nogle af billederne ud -
forandring fryder

> tænker også på at lave en hjemmeside med min lille guldklump

endelig - the more, the merrier

Mange hilsner
Ann R