hvordan uploader man en sang fra pc til hj~
Fra : frank

Dato : 27-02-02 10:59

hej alle sammen ..
jeg er faktisk helt ny til de her ny verden jeg er i.

jeg har uploaded mine sange fra min egen pc til min hjemmeside
via et program der hedder ws_ftp. og jeg kan se at sangene er
blevet flyttet til min hjmmeside men når jeg kommer ind i den jeg
ser ikke noget af sangene ...spsm er hvor blev de af.....selvom
jeg ser dem på ws_ftp. at de er der.

tak for hjælpen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Olsen

Dato : 02-03-02 21:43

Jeg kan ikke se hvad dette har med flash at gøre?
Prøv at uddybe dit sprøgsmål. Det vil gøre dine chancer for et
brugbart svar meget større.

Fra : Ricki

Dato : 05-03-02 10:16

"frank" <shr102@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet flyttet til min hjmmeside men når jeg kommer ind i den jeg
> ser ikke noget af sangene ...spsm er hvor blev de af.....selvom

Hej,
Jeg tror at dit spørgsmål hører hjemme i dk.edb.webdesign.html ; men jeg
tror måske at du har glemt at linke til dine lydfiler fra din html-side.
Sørg for at der er nogle "henvisninger" som der skal klikkes på for at få
adgang til sangene.

Hilsen Ricki