ridesår
Fra : Assens

Dato : 26-01-01 13:34

Jeg er af og til uheldig at få ridesår/brandsår på knæ og inderlår. Er der
nogen der har nogle gode tip hvad man gør når man først har fået det?
Jeg rider en til to heste om dagen, så det er et problem når jeg først har
fået det.
Plaster hjælper ikke, det gør det kun værre.
mvh. B. Larsen

Fra : Joker

Dato : 26-01-01 13:48

Rid i (bommulds) bukser uden skind . absolut mit bedste råd
Held og lykke

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-01-01 13:50

On Fri, 26 Jan 2001 13:48:28 +0100, "Joker" <joker@stofanet.dk> wrote:

>Rid i (bommulds) bukser uden skind . absolut mit bedste råd
>Held og lykke

   Og smør det ind i helosansalve :)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Tine Gade

Dato : 27-01-01 12:39

Eller tag sådan et elastik knæbind på som håndbold spillere og lignende
bruger. De fås på apoteket.
Tine

() ()
('.')
(")_(")

Fra : Tulle

Dato : 27-01-01 16:21

Hej
Jeg ved at skuespillere tager nylonstrømpe bukser på når de optager film til hest og ikke er vant til at ride.
Marianne