Simpel password
Fra : Freez

Dato : 27-02-02 00:45

Hvor finder jeg et simpel script til password ?
Der er 2 krav der skal opfyldes:
curseren skal stå automatisk i password-boksen når brugeren kommer til
password siden, og brugeren skal kunne bruge ENTER for login, der må
naturligvis også gerne være en OK knap for login.

Mvh. JW

Fra : Rasmus

Dato : 27-02-02 13:47

"Freez" <wessman@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> password siden, og brugeren skal kunne bruge ENTER for login, der må
> naturligvis også gerne være en OK knap for login.

Det du søger, er nok noget i retning af :

<head>

<script>
function fokus_paa_felt() {
document.forms['form1'].pwfelt.focus();
}
</script>

</head>

<form name="form1"
action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >
<input type="submit" value="logon!">
</form>

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Svend Hansen

Dato : 23-10-02 21:59

Rasmus wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
>
> </head>
>
> <form name="form1"
> action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >
name="pwfelt"></p>
> <input type="submit" value="logon!">
> </form>

> Med venlig hilsen
> Rasmus
>
> hej jeg kanse du har forstand på dette script.
jeg har prøvet at lave det, og er løbet ind i et problem . Nemlig at jeg
ikke har forstand på java, så vil du ikke hjælpe mig med at vise hvor jeg
skal indsætte mit bruger navn og pasword i scriptet så det fungerer evt.
med nogle XXXX hvor det skal indsættes. jeg har prøvet flere forskellige
løsninger, men uanset hvad kan jeg bare trykke på enter så går det ind på
den side hvor jeg skal hen, og det også unden at skrive noget i de to
felter.
med venlig hilsen
Svend

- Pædagogiske tutorials på dansk