Oppslag: Hilsen fra Amager
Fra : Bente og Jens

Dato : 26-02-02 22:51

Er det noen som har denne boken: Housted, Erik: Hilsen fra Amager . Jeg
ville sette stor pris på å få vite om det er noen bilder fra
haveforeningen Kalvebod der.

På forhånd takk,

Bente ØH

Fra : 8sl

Dato : 09-05-02 23:02

"Bente og Jens" skrev d. 26-02-02 22:51 dette indlæg :
> [...]
Jeg
> ville sette stor pris på å få vite om det er noen bilder fra

Hej Bente.
Der er ingen billeder fra haveforeningen Kalvebod i "Hilsen fra Amager".
Så vidt jeg ved ligger denne haveforening ikke på Amager, men i
København SV, ved siden af Valbyparken.

Med venlig hilsen
Svend-Erik

http://www.kandu.dk/