Tv-tuner PCMCIA-Kort!!!
Fra : Astrup

Dato : 26-02-02 22:06

Overskrifter siger vel det hele!

Har en lille bærbar computer som jeg gerne ville have med på ferie og så
ville jeg gerne kunne se fjernsyn på den hvis det skulle være. Jeg har ledt
efter et Pcmcia-tvtuner kort men har ikke kunne finde noget! Er der nogen
der ved hvor man kan købe et sådan et?

Mange venlige hilsner Aske

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-02 22:09

"Astrup" <mr_bean007@ofir.dk> wrote in message

> [...]
ledt
> efter et Pcmcia-tvtuner kort men har ikke kunne finde noget! Er der nogen

Jeg ved der findes nogle stykker til USB, måske det er noget?

Fra : Astrup

Dato : 26-02-02 22:24

Hehe! Synes du er meget hjælpsom i dag! :)

Tror nok det ville være mere handy med et Pcmcia kort...

Men vis du da lige har en link så kunne det da være værd at tænke over! :)

Ses hygge Aske

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 27-02-02 01:18

On Tue, 26 Feb 2002 22:24:26 +0100, "Astrup" <mr_bean007@ofir.dk>
wrote:

>Tror nok det ville være mere handy med et Pcmcia kort...

Du kan få et Nogatech for knap 4.500 kr. hos Noteman.dk, eller købe et
Margi Tv-to-Go på nettet for 350 dollars - men det er næppe mere
handy, for du kan ikke slippe for en seperat box til tuneren.

>Men vis du da lige har en link så kunne det da være værd at tænke over! :)

....eller du kunne selv slå et slag forbi Google .

.......som viser vej til www.edbpriser.dk, der fortæller, at man kan få
en Win-TV USB-box for 757 kroner

Lars

Fra : Leony

Dato : 27-02-02 10:11

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få et Nogatech for knap 4.500 kr. hos Noteman.dk, eller købe et

Det er det værd skulle nødig gå glip af et afsnit af Rejseholdet bare fordi
man skal på ferie
tror nu nok jeg ville overveje USBløsningen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Finn I

Dato : 01-03-02 22:37

Jeg har købt et Huppage USB til en af mine venner og det virker fortrinligt.
Jeg har faktisk aldrig set et til PCMCIA (Kun omtalt på udenlandske sites).

Mvh
Finn
Remove "2" for reply