hjemmeside om syning
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 26-02-02 21:16

Hej NG
Er der nogen herinde der kender nogle sider om syning, både salg af stoffer
og tilbehør, men også et sted hvor man kan få råd om diverse ting mht
syning?
VH LKP

Fra : Heidi Sørensen

Dato : 01-03-02 15:24

"Lisbeth Pedersen" <hh57@mail.strueres.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stoffer
> og tilbehør, men også et sted hvor man kan få råd om diverse ting mht

Det kommer an på hvilken slags syning, du vil vide mere om. Jeg kender en
del sider omkring patchwork og quiltning,- hvis det er den retning du vil
vide mere om, så kan du kontakte mig via mail.

Med venlig hilsen Heidi

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 01-03-02 17:41

Heidi Sørensen <heidi.hobby@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7f8ec9$0$10829$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> del sider omkring patchwork og quiltning,- hvis det er den retning du vil
> vide mere om, så kan du kontakte mig via mail.

Nej det var nu ikke sådan noget, men tak alligevel. Det er omkring
tøjsyning. Jeg er helt vild med at sy tøj og syer det meste af mit eget tøj.
Så bare en lille hjemmeside om tøjsyning, eller syning til boligen
(ombetrækning af sofa, puder osv)
VH LKP

Fra : Malene Tørnsø

Dato : 04-03-02 22:39

> [...]
tøj.
> Så bare en lille hjemmeside om tøjsyning, eller syning til boligen

Hej Lisbeth

Prøv at check www.stofogstil.dk - der er MASSER af stof og tilbehør og gode
ideer - og en tur i en af forretningerne er rigtig godt!

Mvh, Malene