Probs med flasher-kabel.
Fra : Heinrich Krogh

Dato : 26-02-02 20:31

Nu har jeg anskaffet mig et flasher-kabel, med nu er mit problem at det er
til stort com-port stik, eller også er det til printer-stikket.
Har prøvet mange forskellige progs, men ingen af dem kan komme i kontakt med
los mobilos på com-porten.

Nogen der kender et unlock program der kører på printer stikket? Eller måske
et links til hvor man kan få det?

Det er til en Nokia fon.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 26-02-02 21:09

Heinrich Krogh wrote:

> [...]
> kontakt med los mobilos på com-porten.
>
> Nogen der kender et unlock program der kører på printer stikket? Eller

Kort sagt hvis du ikke kender en skid til unlock/computere så hent
programmet "Roils" du skal smide flasherkablet i LPT porten og trykke på
"Viskelæderet...!" Så virker det bare...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 27-02-02 10:55

Hvad så men et link til det program!!!!
M.V.H Jørgensen DK

Fra : Mobilfix

Dato : 27-02-02 12:40

Hej Jørgensen
Hvad med at søge på nettet !Det kan vel ikke være så svært.Og så få en til
at vise dig hvad der er "stor com port" og hvad der er Printerport
"Rom blev ikke bygget på en dag.... Der er nogle der påstår der går murere
rundt dernede endnu"
Hilsen Stephan

Fra : Heinrich Krogh

Dato : 28-02-02 13:16

I stedet for alle jeres smarte kommentar skulle i hellere komme med et links
til det før omtalte prg.
Og for en anden gangs skyld, så prøv lige at sætte jer ind i, hvem der
skriver hvad!!

Fra : Carsten Suhr

Dato : 28-02-02 20:33

Her kan i finde rolis 5.14. Rolig nu lad os nu bare være venner.

Mvh

Carsten

Fra : Heinrich Krogh

Dato : 28-02-02 22:03