3 ledige stænger
Fra : Søren

Dato : 26-02-02 20:16

www.gaulalaks.subnet.dk

--
Søren
7100 Vejle

Fra : Abildgaard

Dato : 27-02-02 13:10

Hvad vil du sige?
Torben

"Søren" <Mailbox@mct.dk> skrev i en meddelelse
news:O8Re8.10996$PE.360759@news000.worldonline.dk...
> www.gaulalaks.subnet.dk
>
> --
> Søren
> 7100 Vejle

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-02-02 14:45

"Abildgaard" <1947Naesselund@dje.dk> wrote in message
news:3c7ccaa4$0$39837$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad vil du sige?

At han har en hjemmeside fyldt med brudte links og manglende billeder.

--
Jens B.
Laksefiskeri på Bornholm: http://www.bruun.com/Jens/Bornholm.htm

Fra : Jens Larsen

Dato : 27-02-02 18:55

Det kunne jo være manden var laksefisker og ikke webdesigner, iøvrigt er den
pænere end din, selv uden billeder og brudte links.

Mvh Jens

Fra : Jesper Hjort

Dato : 27-02-02 21:41

> Det kunne jo være manden var laksefisker og ikke webdesigner, iøvrigt er
den
> pænere end din, selv uden billeder og brudte links.

Gud ja! Det er den da egentlig osse!

Fra : Søren

Dato : 28-02-02 21:20

Hej alle som har været på www.gaulalaks.subnet.dk

Og lidt svar til de venlige skribenter her i tråden.

Ja Laksefisker og har lavet denne side via tidligere Subnet fra Sol.dk

Og til de tre ledige stænger, ikke nogen regning, udover at men selv måtte
finde derop
og finde et sted at bo hvis ikke en af hytterne var ledig.

OG de 3 ledige stænger er væk nu !!!!!!

OG tak for alle besøg, jeg fik testet min nye skjulte tæller som virker
fint.

Total page impressions: 148
Total unique users: 82
Counter created: 2/26/2002 15:46:35
First page impression registrated: 2/26/2002 18:26:24
Following IP address is currently hidden in the statistics pages
xxx.xxx.x.x

Top 10 Country of Access by UV
Denmark 92.7% (76)
Sweden 3.7% (3)
United States 1.2% (1)
Holland 1.2% (1)
Germany 1.2% (1)

Og tak for de venlige ord omkring de manglende link og pictures.
Tror de fleste er rettet nu
STOR TAK TIL ALLE.

Søren Ø.

--