ADSL erhverv?
Fra : Rasmus Bang Mikkelse~

Dato : 26-02-02 19:51

HEJ

Jeg søger en afklaring på TDCs ADSL erhverv-tilbud, da jeg ikke synes at
kunne finde det på www.teledanmark.dk søger jeg nu hjælp her. Jeg skal bruge
en forbindelse på 512/512 Kb/s, derudover regner jeg med at skulle have en
router med, da jeg skal tilslutte tre computere til samme forbindelse og i
netværk. Hvilke fordele/ulemper er der ved ADSL erhverv frem for privat,
altså udover down- og uploadhastighedernes lighed...?

VH Rasmus Bang Mikkelsen

Fra : Jens Andersen

Dato : 26-02-02 20:12

> [...]
> netværk. Hvilke fordele/ulemper er der ved ADSL erhverv frem for privat,
> altså udover down- og uploadhastighedernes lighed...?
Jeg kan ikke umiddelbart svare på dine spørgsmål, uderover at supporten er
1000x bedre ved erhverv.
Men du kan finde information om TDC Erhvervs internet produkter på
www.zillion.dk
Mvh Jens Andersen

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-02-02 22:08

> Jeg kan ikke umiddelbart svare på dine spørgsmål, uderover at supporten er
> 1000x bedre ved erhverv.

Det kan jeg kun tilslutte mig, supporten er frisk, effektiv og god ved
zillion.dk ...

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Rasmus Bang Mikkelse~

Dato : 26-02-02 22:58

Er alle priserne på siden tilknyttet TDC ADSL erhverv, jeg spørger fordi jeg
ikke synes det fremgår tydeligt udfra sidelayoutet...
Erhverv-pakken er da den eneste måde man kan få 512/512 forbindelse (udover
på boomtown) ikke. I så fald må det være erhverv...?!
VH Rasmus Bang Mikkelsen

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-02-02 02:35

On Tue, 26 Feb 2002 22:57:33 +0100, Rasmus Bang Mikkelsen <rasmus_dk@yahoo.com> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere with:
>Erhverv-pakken er da den eneste måde man kan få 512/512 forbindelse (udover
>på boomtown) ikke. I så fald må det være erhverv...?!

Fra TDC ja, men både CyberCity og Tiscali tilbyder privat 512/512 jeg giver
lige under 600,-/Måned for min CyberCity linie. Kender ikke TDC's og ej
heller Tiscali's. Men vi har 512/512 fra Tiscali på skolen, og den køre
ligså fint som min CyberCity linie. Dog hænger man næsten ALTID i Tiscali's
telefon kø i MINDST 20 minutter ved support, og det samme en gang jeg skulle
tale med kundeservice.. Hvor imod ventetiden hos CyberCity er ca. 5 min
normalt.

Jeg kender INTET til TDC's og Zillion's linier og kunde service, kan være
bedre, kan også være dårligere.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Jens Andersen

Dato : 27-02-02 17:29

> [...]
(udover
> på boomtown) ikke. I så fald må det være erhverv...?!
Ja. priserne er TDC erhver. Desuden står de uden moms på siden (så en
512/512 koster 625kr om måneden inkl. moms)
Og de sælger til private uden problemer (sidder selv på en Pro@ccess ADSL
som privatperson)
Mvh Jens Andersen

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 26-02-02 20:15

http://www.zillion.dk/ - Kik efter Pro@ccess ADSL.

> Hvilke fordele/ulemper er der ved ADSL erhverv frem for privat,
> altså udover down- og uploadhastighedernes lighed...?

http://www.makr.dk/go.php3?adslvarianter

(( Flemming ))

--
Flemming Mahler Larsen, Media & Portal Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Peter Andersen

Dato : 02-03-02 09:28

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@DK.net> wrote in message

> http://www.zillion.dk/ - Kik efter Pro@ccess ADSL.

De er en MEGET STOR ULEMPE! Den TDC bredbånd til private er jo ink.
telefonabonnement og hvis man har ISDN får man 20% rabat og nogle andre
narrestreger vist også....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-03-02 10:26

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse
> De er en MEGET STOR ULEMPE! Den TDC bredbånd til private er jo ink.
> telefonabonnement og hvis man har ISDN får man 20% rabat og nogle
andre
> narrestreger vist også....

Hvorfor svarer du på Flemmings indlæg når det var Rasmus' spørgsmål du
besvarede?
Og tror du alt handler om penge?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?