2 stk. billeter til D-A-D i Forum d. 23. m~
Fra : Thomas Broust Elkjær~

Dato : 26-02-02 18:57

Jeg er kommet i besiddelse af 2 stk. billetter til D-A-D's koncert i Forum
den 23. marts. Jeg kan desværre ikke se/høre dem den dag alligevel. Men hvis
der er nogen her der er interesseret i at købe dem så mail til mig på
tbel@mail1.stofanet.dk (nypris er pr. stk. 300 kr. - men jeg er åben overfor
bud der ligger under (sælges samlet!)).

Fra : Zilly ink

Dato : 26-02-02 19:53

"Thomas Broust Elkjær Larsen" <tbel@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c7bcc24$0$25887$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> der er nogen her der er interesseret i at købe dem så mail til mig på

5 kr er mit bedste bud i denne gruppe.
subj totalt ot
-----
Zillyink