NY HER
Fra : ranunkel

Dato : 26-02-02 18:10

Hej

Jeg er ny her og jeg synes det er lidt svært at finde rundt, faktisk lidt rodet...

Er der en gruppe der udelukket er for udøvende kunstnere, hvor man mere taler
malerteknik og den slags ?

Det er fint med alle reklamerne, men der er lidt langt imellem de rigtige guldkorn.

Ranunkel

Fra : Klaus Emilius S Krus~

Dato : 12-04-02 10:27

Ny side med Kunst på www.kunstbien.subnet.dk

hvor du finder ca. 300 kunst sider på nette

Fra : Klaus Emilius

Dato : 20-05-02 00:35

"
Prøv www.kunstbien.subnet.dk

kunstner Klaus Emilius
nu der er også udklip fra Aviser 2001

Fra : HALLUM

Dato : 20-05-02 09:59

Der er da godt nok gang i hjemmesiden !
.... hele 3 opdateringer på 3 minutter jvf. dine indslag *S*

Det kunne CNN godt lære noget af *S*

Nå pjat - husk - venligst ikke mere en ét indslag når det
nærmest er samme besked - ellers begynder vi bare
at skælde ud på dig ;-( og det kan vi jo ikke ha *S*

Men siden ser ellers ok ud - hvis jeg da kunne se billederne
- prøv lige at tjekke dine url links i html´en og sikre dig at
billederne ligger ude på Subnets server.......
Det gælder flere sider.....

Ok linkssamling.

Spændende performance art på rådhuset i Allingåbro !

Kunst Foto siden (3 års kunst) er meget flot lavet - siden
virker til præsentation og overskuelig - og ikke mindst
er billederne der

mvh. Hallum