Hastighed på 1024 / 256
Fra : Dopedog KDC

Dato : 26-02-02 18:07

Hejsa

Jeg har lige skiftet til 1024 / 256 Netexpress hos TDC, og så tænkte jeg på,
hvad er tophastigheden for download/upload??

Ved godt man skal dividere med 8 men er det ikke noget med at man også skal
minus med 10% o.s.v. ?

All in all, jeg er ikke noget matematik geni så... help :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 18:17

Tue, 26 Feb 2002 18:06:51 +0100, skrev "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk>:

>Jeg har lige skiftet til 1024 / 256 Netexpress hos TDC, og så tænkte jeg på,
>hvad er tophastigheden for download/upload?

Dovnload med 108 - 110 kilobytes/sec som max.

Upload omkring 28 kilobytes/sec.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Dopedog KDC

Dato : 26-02-02 19:18

Tak for det ... :)

-Ronnie

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-02-02 18:34

www.makr.dk/?kbps

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 26-02-02 18:59

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> [...]
skal
> minus med 10% o.s.v. ?
>
> All in all, jeg er ikke noget matematik geni så... help :)

Det kommer lidt an på typen af forbindelse....

En bridge vil eksempelvis genere mindre overhead end en router, men dit
regnestykke ser meget rimeligt ud.

/j

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-02-02 18:57

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> skrev i en meddelelse
> En bridge vil eksempelvis genere mindre overhead end en router, men
dit
> regnestykke ser meget rimeligt ud.

Hvorledes?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?