Ekstra harddisk
Fra : kcdc

Dato : 26-02-02 17:06

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-02-02 17:26

"kcdc" <k.c@email.dk> wrote in message
> [...]

Du kan købe en IDE-controller. De koster ikke rasende mange penge, og så er
der pludselig plads til 4 IDE-enheder mere.
Keller

Fra : kcdc

Dato : 26-02-02 17:33

Tak for det hurtige svar!

Men hvilket mærke bør jeg så købe, og er der nogen hastighedsforringelse ved
at have sådan en controller?

kcdc

Fra : René Jensen

Dato : 26-02-02 17:51

kcdc wrote:
> Jeg har pt. et CD-ROM drev, en brænder samt et DVD-drev og derudover en
> harddisk koblet på bundkortet (Soltek 75-KAV)

Hvorfor både have et CD-ROM og DVD-ROM drev siddende, det er IMO
overflødigt?

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : kcdc

Dato : 26-02-02 17:55

> Hvorfor både have et CD-ROM og DVD-ROM drev siddende, det er IMO
> overflødigt?

På sin vis har du ret, men jeg har erfaret at mit DVD-drev (af een eller
anden grund) ikke er helt optimalt til at læse alle slags cd'er.
Ellers ville det jo være den nemmeste (og billigste) løsning.

kcdc

Fra : Deaster

Dato : 26-02-02 22:36

"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor både have et CD-ROM og DVD-ROM drev siddende, det er IMO
> overflødigt?

Hvis, som i mit tilfælde, at dvd drevet ikke kan rippe audio korrekt.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig