AMD XP 1700+ på Soltek SL75-KAV??
Fra : Mikkel Schou

Dato : 26-02-02 15:53

kan dette lade sig gøre?? det skal siges at mit Soltek board er version F1,
dvs. at boardet virker til AMD XP cpu'er, jeg er bare i tvivl om de virker
til alle, også med høje clockfrekvenser som f.eks 1700+, der kører 1,46ghz,
eller måske kun til 1500+ der kører 1,33ghz.....?

hilsen mikkel

Fra : Lind

Dato : 26-02-02 17:03

Hej Mikkel

Da jeg var inde på Solteks hjemmeside for et par uger siden, var der et
stort skema, hvor man kunne se hvor meget bundkortene kunne klare, der var
jeg sikker på at jeg så 2000+ ved SL75-KAV, men jeg kan ikke finde det nu
: - (
Men ellers står der i manualen at den kan klare op til 1500 Mhz, og efter
som 1700+ er på 1466 Mhz, skulle det ikke være noget problem.
Det er muligt at der skal en BIOS Opdatering til, men det gik også
smertefrit for mig, da jeg gjorde det.

VH.
Lind