Ramfejl ???
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 26-02-02 14:39

Jeg har lige udskiftet de gamle 4 x 32 mb edo-ram i konens computer, til
2 x 32 mb SD-Ram. Hver gang den starter op nu, kommer den fint ind i
Windows 98 SR2, men hvis jeg klikker på noget, kommer der en fejlmeddelse
at den har udført en ulovlig handling i kernel32.dll.
Kan det være rammenes skyld, eller hvad ?

Socket 7 bundkort, som jeg ikke lige kender mærket på.
Pentium 233 @ 250 MHz MMX (har altid kørt fint)
1 gb harddisk
12 X CD

Mikael
mj@city.dk

Fra : Henning

Dato : 26-02-02 15:46

On Tue, 26 Feb 2002 14:39:11 +0100, Mikael Østergaard Jensen
<mj@city.dk> wrote:

> [...]
>at den har udført en ulovlig handling i kernel32.dll.
>Kan det være rammenes skyld, eller hvad ?

Sagtens - hvordan var du esd-sikret da du skiftede ram?
Hvorfor forøvrigt nedgradere?

Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 26-02-02 16:16

<mj@city.dk> wrote:

> [...]
>Kan det være rammenes skyld, eller hvad ?

>Sagtens - hvordan var du esd-sikret da du skiftede ram?

Øhh, skrivefejl. Det var 4 x 8 mb edo som jeg skiftede til 2 x 32 SD!!

Mikael