Digitalt Kamera
Fra : Jess

Dato : 26-02-02 14:21

Hej.

Jeg har endelig fået sparet op til et digitalt kamera, men er meget i tvivl
om hvilket jeg skal købe.
Jeg har max. 3000,-

mine bedste bud er:

Canon PowerShot A20 er et nemt og kompakt digitalkamera fra Canon med 2.1
mio. Megapixel CCD. 3x optisk zoom med mulighed for yderligere 7.5x digital
zoom. USB interface til PC/MAC samt analog udgang til TV. TFT display samt
indbygget flash.

Salgspris kr. 2999,00

Eller:

Samsung Digimax 220 digital kamera m/ 3 x optisk og 2 x digital zoom.
opløsning på 2,1 mio. pixels. mulighed for video clips, interval timer.
inkl. 8 mb. compact flash card, batteri, kabler og software.

salgspris. 2999,00

Hvilket af de 2 ovenstående tilbud er det bedste?, eller er der et andet som
er bedre.

Mine behov er alm. foto på ferier, hjemme o.s.v.

--
Venlig Hilsen
Jess

Fra : CRH

Dato : 26-02-02 15:30

> [...]
som
> er bedre.
>
> Mine behov er alm. foto på ferier, hjemme o.s.v.

Hej .
Prøv at spørge i dk.fritid.foto
de ved noget om det.
Hilsen Carsten
Vejle

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-02-02 21:08

"Jess" <3u91wv001@sneakemail.com> wrote in message
> [...]
>
> mine bedste bud er:
>
> Canon PowerShot A20 er et nemt og kompakt digitalkamera fra Canon med 2.1

er ved at udgå, A40 kommer i steden for..

http://www.canon.co.jp/Imaging/PSA40/index-e.html

vejledende udsalgspris ca. 3800,- (kommer midt marts ca., så kan du skrabe
flere penge sammen... :D)

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Finn I

Dato : 01-03-02 23:13

Mht til sammenligneing af kamerarer har jeg en god side (syntes jeg) hvor
man bl.a. kan sammenligne billeder fra forskellige kamerarer side om side.
http://www.imaging-resource.com/

Det jeg bl.a. mener med dette er at der jo er masser af tests af kamerarer
ude på nettet.

(Jeg ville vælge Canon ud af de 2 du skriver her)

Mvh
Finn

Remove "2" for reply