C++ Help a'la JavaDoc
Fra : Anders Nørvang Hanse~

Dato : 26-02-02 13:26

Hej alle....

Jeg har et lille hurtigt spørgsmål.... Er der nogen der kender til en
oversigt over c++ i stil med den dokumentation der er til Java? Jeg er vant
til at programmere Java og er nu begyndt at prøve at sætte mig lidt dybere
ind i c++, og savner konstant den hurtige oversigt med klasser, metoder og
hierarki der findes til Java...

Hvis nogen kender til en sådan, vil jeg blive meget glad for at høre det...

- Anders

Fra : Morten Brix Pedersen

Dato : 26-02-02 13:30

Anders Nørvang Hansen wrote:
> [...]
> hierarki der findes til Java...
>
> Hvis nogen kender til en sådan, vil jeg blive meget glad for at høre det...

Der findes desværre ikke en sådan reference.

http://www.sgi.com/tech/stl/ - beskriver alle STL klasserne
http://www.dinkumware.com/htm_cpl/index.html - beskriver alle C++
klasserne, dog meget kort.

Jeg har købt Josuttis 'The C++ Standard Library - A Tutorial and
Reference', det er en kanon reference at have ved hånden.

- Morten.

Fra : Anders Nørvang Hanse~

Dato : 26-02-02 14:05

Mange tak for hjælpen....

Jeg frygtede lidt det svar jeg fik..

Det ser umiddelbart ok ud... Men knap så overskueligt desværre..

Så vil jeg lige prøve at kigge på bogen...

Tak for det...

-Anders

Og tak for linksene....