Startproblemer
Fra : René Kramme

Dato : 26-02-02 03:06

Hej

Min svigerfar har fortalt mig at deres pc kun starter hver anden gang.
Første gang man tænder den sker der ikke noget. Skærmen aktiveres ikke. Så
skal den slukkes og tændes igen og så virker den. Er der nogen der er stødt
på lignende?

René Kramme

Fra : Kasper Christensen

Dato : 26-02-02 06:45

> [...]
> Første gang man tænder den sker der ikke noget. Skærmen aktiveres ikke. Så
> skal den slukkes og tændes igen og så virker den. Er der nogen der er

Jeg har samme problem, men har endnu ikke fundet en løsning. Der er gange
hvor jeg skal tænde og slukke 5 gange inden den vil aktiverer skærmen.

mvh

Kasper

Fra : UraNos

Dato : 26-02-02 12:01

Det problem havde jeg også engang, havde den på værksted i en uge for at
finde fejlen men ak.

Deres konklusion var at min strømforsyning havde en defekt, men tænk sig,
alle de problemer blev løst med et nyt motherboard

Så det er mpske der problemet ligger

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk

Fra : Leony

Dato : 26-02-02 12:40

"UraNos" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Deres konklusion var at min strømforsyning havde en defekt, men tænk sig,
> alle de problemer blev løst med et nyt motherboard

Måske fejlen ligger der hvor on/off knappen sidder i mobo. Måske er den løs
eller lignende. Den er så blevet sat ordentligt på da mobo blev skiftet.
Lidt et langskud men det er da værd at undersøge.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/