Lasat Websetgo 56k i Win XP ?
Fra : Lind

Dato : 26-02-02 02:24

Hej NG

Er der nogen af jer der har fået ovenstående til at spille sammen ? Jeg kan
ikke finde en driver der specifikt er lavet til Win XP.
På forhånd tak

Lind

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 26-02-02 11:38

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> skrev

> Er der nogen af jer der har fået ovenstående til at spille sammen ? Jeg
kan
> ikke finde en driver der specifikt er lavet til Win XP.
> På forhånd tak

Du kan altid bruge den standard modem 56K driver, som følger med Windows.

mvh
Peter

Fra : Lind

Dato : 26-02-02 11:43

Tak for svaret, så kan det jo ikke gå helt galt, er der ikke et sted på
Microsofts hjemmeside, hvor man kan se hvilke modemer XP selv finder ?

Lind

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 26-02-02 21:18

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> skrev
> Tak for svaret, så kan det jo ikke gå helt galt, er der ikke et sted på
> Microsofts hjemmeside, hvor man kan se hvilke modemer XP selv finder ?

Det tror jeg ikke, men WinXP vil til enhver tid finde et Lasat WebSetGo -
spørgsmålet er blot om det genkendes som et WebSetGo eller et 56K
standard-modem. Da forskellen er ens, er der dog intet at bekymre sig om.

mvh
Peter