Headset / hørebøffer
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 25-02-02 23:28

Hejsa

Mit headset er netop stået af, så jeg skal ud og finde mig et par
erstatningsbøffer :) Det var jo godt nok et headset, men det er ikke noget
krav at det nye også skal være det.

Mine to krav til efterfølgeren er:
1) Der skal være volumen indstilling på kablet.
2) Må kun koste op til 500,-

Nogen der har nogle erfaringer at øse ud af?

/Søren

Fra : René Jensen

Dato : 26-02-02 17:07

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" wrote:
> [...]
> 1) Der skal være volumen indstilling på kablet.
> 2) Må kun koste op til 500,-
>
> Nogen der har nogle erfaringer at øse ud af?

Du kan evt. prøve at kigge forbi http://www.pcheadset.dk/ og se om de
har noget du kan bruge.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-02-02 01:15

On Mon, 25 Feb 2002 23:27:52 +0100, "Søren 'Mufoxe' Lund Jensen"
<mufoxe@hotmail.com> wrote:

> [...]
>1) Der skal være volumen indstilling på kablet.
>2) Må kun koste op til 500,-
>
>Nogen der har nogle erfaringer at øse ud af?

Overvej at spytte lidt mere i, og køb et par trådløse Sennheiser.
Fanatikerne har sandsynligvis ret i at man kan måle et lydtab, men jeg
har ikke bemærket det.

Ret lækkert at være fri for at køre over ledningen med stolen, og
kunne hente cola i køleskabet uden at tage bøfferne af:)

Fra : Jan Eliasen

Dato : 27-02-02 13:51

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-02-02 22:03