Fjerne ZoneAlarm helt fra computeren.
Fra : Verner Jensen

Dato : 25-02-02 23:00

Er der nogen der ligger inde med en opskrift på
hvordan man fjerner ZA helt fra en computer.
TDC påstår at det er ZA og resterne fra ZA der blokerer for
hastigheden på ADSL - (512 KB downloader 25 - 28 KB/sek)
Mvh. Verner

Fra : Gevaldi

Dato : 25-02-02 23:05

"Verner Jensen" <verner@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c7ab3d1$0$10861$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> TDC påstår at det er ZA og resterne fra ZA der blokerer for
> hastigheden på ADSL - (512 KB downloader 25 - 28 KB/sek)

Det har jeg skisme aldrig hørt før.

Det er jo ikke altid de TDC "suppe potter"
ved hvad de snakker om.

/Gevaldi

Kvinden er menneskets bedste ven.

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-02-02 23:25

"Gevaldi" <dynamolygte@NOSPAMhotmail.com> writes:

> Det har jeg skisme aldrig hørt før.
>
> Det er jo ikke altid de TDC "suppe potter"
> ved hvad de snakker om.
Præsist den har jeg aldrig hørt før, men jeg har erfaring med at ZA
skaber diverse underlige problemer.

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 26-02-02 01:52

"Verner Jensen" <verner@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> TDC påstår at det er ZA og resterne fra ZA der blokerer for
> hastigheden på ADSL - (512 KB downloader 25 - 28 KB/sek)

passer ikke... gå ind på grc.com og find deres news-server... de har en
zonealarm gruppe, spørg der om tdc's "pludremaskinerne" har ret.. de vil få
stor griner på.... hehehe... jeg sidder allerede og har det sjovt...

men fair nok, et eller andet skal de jo sige for at få dig ud af røret.

er der ikke noget med en firmware til en router, der fucker med download
hastigheden?

/j

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-02-02 13:01

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> wrote in message

> passer ikke... gå ind på grc.com og find deres news-server... de har en
> zonealarm gruppe, spørg der om tdc's "pludremaskinerne" har ret.. de vil

> stor griner på.... hehehe... jeg sidder allerede og har det sjovt...

vil ikke ligefrem kalde noget i forbindelse med grc.com for seriøs
information, men han forsøger da at give det indtryk desværre snyder han
mange på den måde..

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 26-02-02 23:29

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> wrote in message

> [...]
> >

> vil ikke ligefrem kalde noget i forbindelse med grc.com for seriøs
> information, men han forsøger da at give det indtryk desværre snyder han

FAT dog det er nyhedsgruppen for ZONEALARM og ikke steve gibson jeg taler
om... fucking wanker.. læs da mit indlæg først...

/j

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-02-02 23:33

jakob wolffhechel wrote:

> FAT dog det er nyhedsgruppen for ZONEALARM og ikke steve gibson jeg taler
> om... fucking wanker.. læs da mit indlæg først...

Imponerende sprog.

Han skriver at han ikke vil kalde noget i FORBINDELSE MED grc.com for
seriøst. Hvis ikke grc.coms nyhedsserver har noget med grc.com at gøre,
så må du kalde mig Mads.

Og læg mærke til at jeg snakker om DOMÆNET grc.com, ikke HJEMMESIDEN
grc.com, der er en forskel.

--
"...in Spain!"

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 27-02-02 04:41

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote in message

> Imponerende sprog.

Ja, jeg var dårligt humør af en anden grund... Jeg trækker vejret en extra
gang inden jeg poster næste gang...

> Han skriver at han ikke vil kalde noget i FORBINDELSE MED grc.com for
> seriøst. Hvis ikke grc.coms nyhedsserver har noget med grc.com at gøre,
> så må du kalde mig Mads.

Nej det var nu ikke heeeeelt det, han skrev... han skrev, at Steve Gibson
ikke er seriøs...

Nu regner jeg med, at når der skrives "han", menes der Steve Gibson (ejeren
af både hjemmesiden og domænet grc.com) og ikke nyhedsgrupperne på grc.com,
som jeg referer til... men du har måske en anden udlægning af det, Martin
skriver?

Jeg ved, der er utallige sider på nettet, hvor kritikken af Steve Gibson
hagler ned, men det skal brugerne af hans news-server vel ikke ligge under
for?

Fri mig for modefænomener... LOL... Martins indlæg indlæg var omtrent ligeså
flot og velgennemtænkt og selvstændigt som en MS-hade-troll på en Microsoft
nyhedsgruppe... Han kunne ligeså godt skrive: "Jeg kan se, der er en
reference til grc.com's news-grupper, så den vil jeg benytte til at svine
Steve Gibson til".

Når der bliver talt om nyhedsgrupperne på mandens domæne, skal han vel ikke
holdes ene-ansvarlig? Som person skal han vel ikke blandes ind i det?

> Og læg mærke til at jeg snakker om DOMÆNET grc.com, ikke HJEMMESIDEN
> grc.com, der er en forskel.

Ja, det siger du jo.. Er der noget jeg har misset, eller prøver du på at
spille smart på bekostning af noget, du har misforstået?

/j

---

"when a finger points to the moon a fool looks at the finger"

Fra : Christian Andersen

Dato : 27-02-02 06:59

jakob wolffhechel wrote:

> Nej det var nu ikke heeeeelt det, han skrev... han skrev, at Steve Gibson
> ikke er seriøs...

Det er han da heller ikke. Se dog nedenfor.

> Han kunne ligeså godt skrive: "Jeg kan se, der er en
> reference til grc.com's news-grupper, så den vil jeg benytte til at svine
> Steve Gibson til".

Det har du til gengæld ret i.

> Når der bliver talt om nyhedsgrupperne på mandens domæne, skal han vel ikke
> holdes ene-ansvarlig? Som person skal han vel ikke blandes ind i det?

Det har du også ret i. Jeg triggede bare ret kraftigt på dit
"wanker"-halløj.

> Ja, det siger du jo.. Er der noget jeg har misset, eller prøver du på at
> spille smart på bekostning af noget, du har misforstået?

Jeg var ikke helt sikker på hvor dit clue-level lå henne, så derfor
ville jeg tage en "jamen grc.com er også en hjemmeside!"-diskussion i
opløbet.

--
"...in Spain!"

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 27-02-02 14:01

> jakob wolffhechel wrote:

> Det har du også ret i. Jeg triggede bare ret kraftigt på dit
> "wanker"-halløj.

Ja, jeg er god til at "aflede" opmærksomheden.. :)

.... Skal dog prøve at tone ned på mit "wankeri"... for det er jo
undertegnede, der wanker mest.

/j

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 26-02-02 02:49

Hej Verner. Du skal bare downloade et lille program fra Microsoft der
hedder: Regclean. Det kører du på maskinen, den fjerner alle gamle nøgler og
henvisninger til allerede fjernede programmer i registreringsdatabasen.
Derefter skulle problemet være løst. Husk at genstarte maskinen når du har
kørt regclean.

--
M.v.h
Peter

Fra : "Mads Egede Bock

Dato : 26-02-02 08:25

Men man skal ikke undervurdere hvilken skade RegClean KAN gøre (og hvis
jeg ikke husker helt forkert har MS selv skrevet noget om det i deres KB).

Mads

Fra : Gevaldi

Dato : 26-02-02 09:24

"Peter Skovgaard" <peter.skovgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c7ae975$0$46232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Derefter skulle problemet være løst. Husk at genstarte maskinen når du har

Han skal ikke bruge MS RegClean, den
er intet værd, nej han skal hente
RegCleaner som både kan bruges som
Startup list editor (MsConfig) og afinstal -
lering af programmer + m.m.

http://www.jv16.org/

/Gevaldi

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-02-02 07:09

On Mon, 25 Feb 2002 22:59:31 +0100, "Verner Jensen"
<verner@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogen der ligger inde med en opskrift på
>hvordan man fjerner ZA helt fra en computer.
>TDC påstår at det er ZA og resterne fra ZA der blokerer for
>hastigheden på ADSL - (512 KB downloader 25 - 28 KB/sek)

Det er noget fis, som du nok har fundet ud af nu. Når ZoneAlarm er
væk, er det væk, i hvert fald hvis du har afinstalleret det ordenligt.
Der ligger højst en mappe et sted, med nogle gamle filer samt et par
nøgler i registreringsdatabasen, men de gør ingen skade.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Verner Jensen

Dato : 26-02-02 13:32

Jeg tror sgu også det var for at få fred at TDC slyngede den påstand ud,
Jeg er også ret overbevidst om at det ikke er der fejlen ligger.
Så nu ringer jeg igen og ser om de holder ved den forklaring,
eller de nu har en ny.
Men tak for de mange gode forslag.
Mvh. Verner

Fra : Mads M N.

Dato : 27-02-02 02:09

Der er en minutiøs vejledning i at fjerne alle rester af ZA på deres
hjemmeside.
http://www.zonelabs.com/services/support_za_zap.htm

/MMN