Mouseman Dual Optical+mouseware+spil :(
Fra : Nis Deleuran

Dato : 25-02-02 22:48

Hej...

Jeg har sådden en fætter...

Jeg vil på den ene side gerne ha' installeret MouseWare, da det får musen
til at reagere mere præcist, end hvis man ikke har det installeret.

På den anden side, kan jeg hverken bruge scrolleren, knap 3 eller 4 i spil.

Hmm.... Nogen løsning?

Fra : Sebastian

Dato : 25-02-02 23:09

> På den anden side, kan jeg hverken bruge scrolleren, knap 3 eller 4 i
spil.

> Hmm.... Nogen løsning?

Ja.

Start op med Mousewaren og Ctrl-Alt-Delete den væk inden du spiller.
Eller download PS/2 rate og sæt din PS/2 port til at køre 200 Hz (som er det
samme som Mouseware gør)

/ Sebastian

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 26-02-02 10:03

Hvis du kører med Windows Xp, akn du sætte Hz til 200 i selve driveren under
enhedshåndtering.

Fra : Nis Deleuran

Dato : 26-02-02 15:12

> Hvis du kører med Windows Xp, akn du sætte Hz til 200 i selve driveren
under
> enhedshåndtering.

Godt er jo godt, men jeg har W2K, og jeg kører min mus med usb....

Fra : Nis Deleuran

Dato : 26-02-02 15:23

>Godt er jo godt, men jeg har W2K, og jeg kører min mus med usb....

Det er jo godt....

Fra : Nis Deleuran

Dato : 26-02-02 18:15

Nu har jeg i hvert fald fået det ordnet. Satte musen til ps/2 og satte
"Længden på inputbuffer" op på 200....Det hjalp....

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 26-02-02 18:37

"Nis Deleuran" <qaratuziah@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
..

> På den anden side, kan jeg hverken bruge scrolleren, knap 3 eller 4 i
spil.

Jooe det kan du da.Jeg har selv en Optical Mouseman med ledning
og jeg bruger da hjul og næsten alle knapper.Jeg har sat hjulet til scroll
så jeg kan vælge våben i Counterstrike og når jeg trykker på
hjulet(midterste knap),Reloader den.Jeg kan desværre ikke få
Tommelfingerknappen til at virke,da jeg ville sætte den til "drop Weapon".
Jeg har installeret den seneste MouseWare og du skal hente filen der hedder
noget med Game_wheel.exe på deres side for at kunne bruge den i spil.
Håber du kan bruge det til noget.......