Codegen 9001
Fra : Jan V

Dato : 25-02-02 22:36

Hej !

Nogen der har erfaringer med dette kabinet??

Mvh

Jan

Jeg overvejer at købe det, men hvis det står og klaprer med lågerne og alt
ryster så har det ingen interesse...

Fra : Jakob M

Dato : 25-02-02 23:12

"Jan V" <jan-v@(fjern)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Nogen der har erfaringer med dette kabinet??

Ja, jeg har det. Rigtigt godt kabinet til prisen. Masser af plads, støjsvag
PSU og lågen klaprer ikke. Designet er lidt kedeligt og pladekvaliteten er
til den tynde side, men til den pris kan man ikke få alt. De 2 medfølgende
blæsere støjede i øvrigt lidt for meget til mig (ca 32 dB), men det kan
fixes, f.eks med 7V tricket.

Mvh
Jakob

Fra : Jan V

Dato : 26-02-02 07:15

Ok, tak for svaret...

Men lige for at være sikker...

Hvad så med MaxiTower ATX-7013 fra codegen??
Nogen der vil anbefale det ene eller det andet??

Mvh

Jan

Fra : Thomas

Dato : 26-02-02 11:03

> Hvad så med MaxiTower ATX-7013 fra codegen??
> Nogen der vil anbefale det ene eller det andet??

Jeg har et maxitower fra Codegen, og det er noget skrammel. Jeg ved ikke
hvilken model det er, men jeg skal aldrig have sådan et igen. Pladerne er
tynde og samlekvaliteten er dårlig. Man kan tage sidepladerne af, men de er
besværlige at tage af og på, det er meget lettere på mit Aopen kabinet som
er 6 år gammelt, der kan man ikke tage sidepladerne af, men derimod løfter
man "hele kassen" af.

Jeg har monteret en harddisk-skuffe i mit Codegen og det krævede slibning i
plasten omkring 5 1/4" pladsen for at den kunne være der

Jeg vil næste gang ikke spare på kabinettet, men købe noget ordenligt.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok ...?!?

Fra : UraNos

Dato : 26-02-02 12:11

Jeg vil anbefale 9001 fra codegen

et lille fedt kabinet med rigtig meget plads til at arbejde

de 2 blæsere satte jeg ned på 5v så de larmer ikke mere

Og et stort + ved det er at der er hjul under, og det er bare en lækker
ting.

Så køb det

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk

Fra : Jan V

Dato : 26-02-02 14:18

Ok, hvad med udluftning i 9001'eren er de 2 blæsere nok til det?? For der
er vel ikke plads til en foran...

Mvh

Jan

Fra : Jakob M

Dato : 26-02-02 14:34

> Ok, hvad med udluftning i 9001'eren er de 2 blæsere nok til det?? For der
> er vel ikke plads til en foran...

Jo, hvis du fjerner en eller flere af de plader der dækker for 5,25
pladserne kan der sagtens være en 120mm blæser.

Mvh
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 26-02-02 14:34

"UraNos" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil anbefale 9001 fra codegen
>
> et lille fedt kabinet med rigtig meget plads til at arbejde

Lille ?. Jeg synes sgu det er stort.

Mvh
Jakob

Fra : Jan V

Dato : 26-02-02 16:15

Er der en der har dette kabinet som også har et digital camera?? Jeg kunne
godt tænke mig at se det med indhold og fra forskellige vinkler...

Fra : Jakob M

Dato : 26-02-02 22:44

> Er der en der har dette kabinet som også har et digital camera?? Jeg kunne
> godt tænke mig at se det med indhold og fra forskellige vinkler...

Desværre nej.

Mvh
Jakob

Fra : Brian Hansen

Dato : 27-02-02 16:10

"Jan V" <jan-v@(fjern)tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der en der har dette kabinet som også har et digital camera?? Jeg kunne
> godt tænke mig at se det med indhold og fra forskellige vinkler...

Jeg kan godt poste nogle billeder når jeg kommer hjem.

Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 27-02-02 18:09

> Jeg kan godt poste nogle billeder når jeg kommer hjem.

Er postet i dk.binaer under Codegen 9001 kabinet

Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 27-02-02 16:13

"Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote in message

> "UraNos" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Lille ?. Jeg synes sgu det er stort.

Det er svært at finde et kabinet er der så kompakt som Codegen 9001 og så
stadig have plade til 8 (7) 5½" enheder.

Brian

Fra : UraNos

Dato : 26-02-02 22:08

Jo da