Kan formularer genbruges?
Fra : Rene' Godskesen

Dato : 26-01-01 09:49

Hejsa.

Jeg har en hjemmeside hvor jeg flere gange benytter en formular,
hvor bl.a nedenstående indgår.

<input type="hidden" name="subject" value="Kontakt til Toyota Extreme">

Kan jeg referere til den samme formular fra andre sider, og så ved hjælp
af f.eks. JavaScript ændre VALUE, efter eget ønske?

Ellers skal jeg lave seperate formularer og så bare ændre teksten?
Det må kunne gøres smartere, jeg ved bare ikke hvordan....

NB. Jeg har ikke adgang til 'serverside'-programmering

Med venlig hilsen

Toyota Extreme / Rene' G.
http://hjem.get2net.dk/toyotaextreme
ICQ : #49980018

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 26-01-01 10:41

Du kan vel lave et eksternt script med en

document.write('<input type="hidden" name="subject" value="'+variabel+'"');

hvor du inden har defineret variabel. Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det
til, men umidlbart virker det som lidt af en omvej.

/Marten