Hjælp til opslag
Fra : Birthe Larsen

Dato : 25-02-02 14:33

Hej!
Jeg håber meget ,at en af Jer kan hjælpe med et opslag i FT. 1825 for
Vonsild sogn i Vejle amt. Jeg har i mange år ledt efter min forfaders
fødesogn og fødselsdato for at kunne komme videre med min søgen.Jeg mener
FT.1825 skulle indeholde fødested. Det drejer sig om :
Søren Jensen,snedkersvend fra Kolding død 12 juli 1830 iVonsild, som
fattigfoged, gift med
Anna Chatharine Pedersdatter (Krop) fra Helsingør død30 marts 1842 i
Vonsild
-Hvor og hvornår er de født.-
På forhånd takfor hjælpen.
Birthe Larsen
DK 4800 Nyk.F
email: bse24283@vip.cybercity.dk

Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 25-02-02 17:21

Hej

"Birthe Larsen" <bse24283@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fattigfoged, gift med
> Anna Chatharine Pedersdatter (Krop) fra Helsingør død30 marts 1842 i

Mener du ikke FT 1845, da der ellers ikke blev foretaget folketællinger
mellem 1801/1803 og 1834.

Mvh. og ha´en go´dag
Tommy Rolf Nielsen
ICQ #78547370