Et hurtigt spørgsmål fra en begynder
Fra : Martin K

Dato : 25-02-02 14:08

Hej Gruppe

Jeg sidder og roder lidt med Flash 5. Jeg har gang i nogle Motion Tweens,
hvor noget tekst skal ryge inde og stå i et bestemt mønster. Jeg benytter
derfor 11 forskellige lag, men det er ligesom om, at når boxene er kørt på
plads forsvinder de når den næste tekstbox kommer inde. Er der ikke en eller
anden kommando man kan bruge, så de bliver ved med at være synlige. Det er
hverken stop eller break....

Anyone...

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Bo Dudek

Dato : 25-02-02 17:05

> [...]
>anden kommando man kan bruge, så de bliver ved med at være synlige. Det er

Du skal tjekke, at der er frames i ALLE layers hele vejen hen til den
frame, hvor din sidste animation stopper. Hvis der ikke er det, kan du
klikke een gang i den sidste frame, hvor der skal fyldes op til, og
trykke på F5 :)

Regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk