Oplysninger om QDI-P5I430VX-250 Explorer I~
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 25-02-02 13:52

Hejsa
Jeg har et QDI-P5I430VX-250 Explorer II bundkort, men ingen manual.
Jeg mangler lidt oplysninger om nogle stik som befinder sig på kortet, det
er ps/2 stikket og USB stikket.
Det ser ud til at man kan monter et ps/2 stik og 2 USB stik, men ben
forbindelsen passer ikke med de stik som jeg har fundet.

Er der en der ligger inde med oplysninger omkring ben forbindelsen ?

Henrik

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 25-02-02 17:02

Danlamp Teknik wrote:
> [...]
> forbindelsen passer ikke med de stik som jeg har fundet.
>
> Er der en der ligger inde med oplysninger omkring ben forbindelsen ?

Du kan jo prøve at kigge i manualen..

http://www.qdigrp.com/qdisite/eng/Products/Xplorer%20II.htm

Fra : Danlamp Teknik

Dato : 26-02-02 07:23

Hejsa
Jeg har været inden under QDI hjemmeside inden jeg stillede spørgsmålet i
denne NG.
Den manual du henviser til indeholder ikke oplysninger om stik forbindelsen
til ps/2 og usb.

Henrik

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 27-02-02 11:29

Danlamp Teknik wrote:
> Hejsa
> Jeg har været inde under QDI hjemmeside inden jeg stillede spørgsmålet i
> denne NG.

Well, det skrev du ikke noget om, så det gik jeg ud fra at du ikke havde.

Så kig i FAQ om deres VX boards under Q3:

http://www.qdigrp.com/qdisite/eng/support/f_vx.htm

"So, you have to make your own connector for them. Please refer to our
USB's pin definition."

Så man kan vel finde standard pin-out til USB og lodde på det stik du
har fundet.
PS/2 skriver de ikke noget om..