Mangler stdio.h, types.h ot unist.d. Hvilk~
Fra : René Gram

Dato : 25-02-02 08:02

Heysa!

Mangler stdio.h, types.h ot unist.d.
Når jeg skal compile edonkey... hvilken pakke ligger de i?
Jeg kører debian

/rene

Fra : Leo Laursen

Dato : 25-02-02 08:19

Mon, 25 Feb 2002 08:02:20 +0100, skrev René Gram <rfg@blahzone.dk>:

> Mangler stdio.h, types.h ot unist.d. Når jeg skal compile edonkey...
> hvilken pakke ligger de i? Jeg kører debian

libc6-dev vil jeg tro.

Leo
--
BOFH excuse #291:
Due to the CDA, we no longer have a root account.

Fra : Martin Hammer

Dato : 25-02-02 16:50

Hvor er det lige du har fået edonkey's kildekode fra, René ?
Så vidt jeg kan se er programmet closed-source.

mvh
Martin

Fra : René Gram

Dato : 26-02-02 08:16

Der er egentligt heller ikke edonkey som jeg skal kompile .. det er faktisk
logger filen til phpdonkey :)

/René