Analog internet, hvad er bedst og billigst~
Fra : ODB

Dato : 24-02-02 15:11

Min kære far skal på nettet, så jeg vil høre hvilken udbyder er billigst og
bedst, det skal være ledt at oprette og ikke for mange krumspring for at
komme på nettet, der skal bare være en internetforbindelse og en mail konto
og ikke andet ?

ODB

Fra : Karsten Olesen

Dato : 24-02-02 21:44

"ODB" <odb@fejlvibeholmfejl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedst, det skal være ledt at oprette og ikke for mange krumspring for at
> komme på nettet, der skal bare være en internetforbindelse og en mail

***************

Da jeg sku' ha' mine forældre på nettet blev det
som jeg selv, en CyberCity fastpris 120 forbindelse.

Får 199 kr./md. kan jeg sidde 2 timer dagligt, og efterfølgende minutpris er
11 øre.

De har også fastpris 60, som gir' ret til 1 time dagligt, for kun 99
kroner/mdr.

Vi er meget tilfredse og synes hastigheden er helt OK, da
vi ikke downloader hverken film eller musik, og skal
man ha' ADSL som virkelig rykker, så er det for dyrt.

MVH

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-02-02 14:56

Karsten Olesen wrote:

> Da jeg sku' ha' mine forældre på nettet blev det
> som jeg selv, en CyberCity fastpris 120 forbindelse.
>
> Får 199 kr./md. kan jeg sidde 2 timer dagligt, og efterfølgende minutpris er
> 11 øre.

Vi giver ogsaa 199 kr/md., men vi kan sidde 24 timer dagligt med 256/64.
Og bortset fra nogle smaaproblemer[1] med TDC, saa er vi ganske godt
tilfredse.

Men for at svare paa sporgsmaalet, saa kan du gaa ind her
http://www.teleprisguide.dk/ og sammenligne de forskellige udbydere.

/Trine

[1] Saa som at de ikke sendte en regning det foerste halve aar, og at de
i november skrev et brev om at vi havde bedt om at faa vores konto
lukket. Selvom vi rettede dem til at vi ikke skulle have noget rettet og
tjekkede det 2 gange, saa lukkede de kontoen alligevel.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-04-02 17:59

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi giver ogsaa 199 kr/md., men vi kan sidde 24 timer dagligt med 256/64.
> Og bortset fra nogle smaaproblemer[1] med TDC, saa er vi ganske godt
> tilfredse.

Hej Trine og resten gruppen,
Hvor findes dette tilbud (256/64 for 199 kr/md.) ??
Findes det stadig? (jeg har kunnet finde adsl-tilbud med under 256/128 og
til en pris på under ca 330 kr/md.)

Håber meget på at I kan hjælpe.....
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-02 18:32

Sat, 13 Apr 2002 18:58:39 +0200, skrev "Claus Rolsted"
<rolsted@nospamNOSPAM.dk>:

>Findes det stadig? (jeg har kunnet finde adsl-tilbud med under 256/128 og
>til en pris på under ca 330 kr/md.)

Det er ikke adsl, men TDC kabeltvs tilbud på
internetforbindelser.

http://www.oncable.dk/?UniversID=76

Forudsætningen er at du har dem i dit område og at du modtager
kabeltv fra dem.

Findes også i et par »forklædninger«, bl.a. Dansk kabel TV.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-04-02 19:35

> [...]
> kabeltv fra dem.
>
> Findes også i et par »forklædninger«, bl.a. Dansk kabel TV.

Damn, der er ikke kabel-tv, der jeg flytter hen.
Dansk kabel TV o.a. lign. udbydere skal vel også allerede have installeret
kabeltv i ejendommen for at de kan tilbyde mig noget, ikk' sandt?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-02 19:51

Sat, 13 Apr 2002 20:34:54 +0200, skrev "Claus Rolsted"
<rolsted@nospamNOSPAM.dk>:

>Dansk kabel TV o.a. lign. udbydere skal vel også allerede have installeret
>kabeltv i ejendommen for at de kan tilbyde mig noget, ikk' sandt?

Ja.