Hvordan taler PHP sammen med Flash?
Fra : Krister

Dato : 24-02-02 20:54

Hej

Hvis jeg skal få tekst fra ASP til Flash skriver jeg "response.write... " og
så kan Flash hente det.
Jeg har til nu prøvet echo i PHP men den duer ikke. Hvad skal jeg bruge til
at angive resultat som Flash kan indlæse med sin LoadVariables function?
Det eneste jeg har fundet på, er at skrive i tekstfil med PHP og derefter
indlæse den fil. Kan man ikke gøre det direkte?

Krister

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 25-02-02 13:33

Hej

> Hvis jeg skal få tekst fra ASP til Flash skriver jeg "response.write... "
og
< klip >
> indlæse den fil. Kan man ikke gøre det direkte?

Den her artikel kan nok hjælpe dig på vej?

<http://phpbuilder.com/columns/hill20011214.php3>

Mvh Emil
--
Emil Rasmussen